loading...
اخبار روز جهان و ایرات
کوپینا بازدید : 29 شنبه 05 بهمن 1398 نظرات (0)

 

اگر هدف شما از فروش سریع خانه و یک دلار بالاتر باشد ، اولین چیزی که باید در ذهن شما بیاید. یک تصویر ممکن است به ارزش 1000 کلمه باشد ، اما در دنیای املاک و مستغلات ، هزاران دلار نیز ارزش دارد.

 

در مقاله بعدی ، ما درمورد جزئیات اینکه چرا شما برای تهیه لیست خود آمادگی خود را برای عکاسی حرفه ای در املاک و مستغلات دارید ، بحث خواهیم کرد. ما همچنین در مورد خصوصیاتی که باید در یک حرفه ای واقعی عکاسی در املاک و مستغلات جستجو کنید بحث خواهیم کرد. بیایید جلسه را شروع کنیم!

 

به مشتریان کمک کنید استرس خود را مدیریت کنند

 

یک عکاس حرفه ای در زمینه املاک و مستغلات می تواند در مدیریت استرس به شما کمک کند. بیشتر از دلایلی که بیشتر مردم برای فروش خانه برای اثبات آن آماده هستند ، نگاه نکنید.

 

آنها با همسر یا شخص مهم دیگری در ارتباط هستند. آنها فضای خود را برای کودکان یا اقوام بیمار گسترش می دهند. آنها در حال طلاق ، کاهش ، بزرگ شدن هستند.

 

لیست ادامه دارد هرچه خانه آنها در بازار بیشتر بماند ، استرس بیشتری پیدا می کنند. و آنها خیلی بیش از حد روی صفحه خود می روند تا به آن حادثه هایی مانند عکاسی توجه کنند ، حتی اگر این اتفاقات می توانند تفاوت عظیمی ایجاد کنند.

 

وقتی از آنها مراقبت می کنید ، استرس از بین می رود. و به فروش سریع و سودآور خانه کمک می کند.

 

و همچنین استرس خود را آسان کنید

 

استرس مشتری همه موارد مهم در اینجا نیست. ممکن است چندین مشتری که با آنها سر و کار دارید ، تعطیلاتی برای حضور در آنها ، کارهای تجاری داشته باشید. این می تواند بار سنگینی برای شما هم باشد.

 

سرمایه گذاری در عکاسی در املاک و مستغلات می تواند با تخلیه چیزهایی که نگران نباشید ، به بارگیری همه موارد کمک کند. این کار همچنین می تواند کار زیادی را از روی صفحه شما بدست آورد ، وقتی پیشنهادات شروع به کار کردند.

 

تصویر سبک زندگی را به آن خریدار بعدی بفروشید

 

شما به ویژه به یک دلیل به عکس های املاک و مستغلات نگاه می کنید. شما می خواهید خانه رویاهای خود را پیدا کنید که واقعاً در بودجه شما همخوانی دارد. همه اینها به سبک زندگی می افزاید.

 

شما در حال تلاش برای پیش بینی زندگی شما در خانه است. اما وقتی در حال دیدن یک تصویر ضعیف هستید ، خواب بزرگ سخت است. سرمایه گذاری در عکاسی در املاک و مستغلات ، خریدار بالقوه را از پیمایش لیست قبلی خود باز می دارد.

 

این امر باعث کندی او ، کاوش در اتاق ها و امکانات می شود. این امکان را به او می دهد تا ببیند که جمعه ها و شنبه های تنبل مانند در خانه چگونه خواهد بود. بهترین دیداری را که می توانید به او بدهید.

 

به دلیل داربستهای خانگی که توسط کتابهایشان قضاوت می کنند

 

یک تصویر مستقل از املاک و مستغلات باعث می شود فرد مورد توجه قرار گیرد. فقیر در کمتر از ثانیه فراموش می شود. با هر نگاه ، مخاطب هدف شما تصمیم می گیرد در مورد کل خاصیت قضاوت کند.

 

ممکن است این به نظر عادلانه نباشد اما این یک واقعیت است و همه ما این کار را می کنیم. ما این کار را هر بار که یک کتابفروشی را بر می داریم انجام می دهیم ، پوشش ، نگاهی به نسخه کاپشن را بررسی می کنیم و دوباره آن را روی قفسه می گذاریم.

 

ما به آن کتاب نزدیک به زمانی که شایسته ما است برای تصمیم گیری آگاهانه ندهیم. اما ما یک راه حل جدید را ایجاد کرده ایم که می توانیم به آن اعتماد کنیم تا سلیقه های خود را به سمت گزینه های مناسب هدایت کنیم. این همان چیزی است که یک تصویر از املاک و مستغلات نیز انجام می دهد.

 

زمان چرخش را بهبود بخشید

 

پس از یادگیری نحوه گرفتن عکس از املاک و مستغلات ، شروع خواهید کرد به تأثیر گسترده آن در سطح علاقه به لیست های خود توجه کنید. بیشتر خانه هایی که دارای عکاسی حرفه ای هستند بسیار سریعتر از خانه هایی که نیستند می فروشند.

 

از لیست دریافت پول بیشتری دریافت کنید

 

عکاسی برای املاک و مستغلات همچنین به شما کمک می کند پیشنهادات بالاتری را از افرادی که ارائه می دهند دریافت کنید. یک تصویر با کیفیت بالا ، حس کیفیت را در نحوه ساخت خانه ، وضعیت ایستاده آن با محیط اطراف ، و اینکه آیا خانه به سرعت قدردانی خواهد کرد ، برقرار می کند.

 

بنابراین چه چیزی باعث می شود عکس حرفه ای شود؟

 

به عبارت ساده ، شخص پشت دوربین است. در اینجا عناصری وجود دارد که عکاس املاک و مستغلات شما باید در آن داشته باشد.

 

1. تجهیزات دوربین

 

عکس های برتر تجهیزات دوربین در هر سال متفاوت است. در کمترین حالت ممکن ، به دوربین DSLR نیاز دارید و حداقل لنز آن در هر نقطه بین 16-24 میلی متر است. سایر تجهیزات مفید شامل یک گیمبال برای تعادل و لنزهای مختلف برای گرفتن عکس های داخلی و خارجی در طول های مختلف و بدون از دست دادن وضوح است.

 

2. گرفتن چندین عکس

 

از بیش از یک زاویه ضربه محکم و ناگهانی بگیرید و از هر زاویه چند عکس بگیرید. این می تواند به شما کمک کند یک عکس قابل استفاده را استخراج کنید حتی اگر یک عنصر بین دو یا یک زمان خاموش باشد.

 

3. بررسی مطالب با ورودی شما

 

عکاسان بزرگ املاک و مستغلات شما را وارد این روند می کنند. آنها توضیح می دهند که چه کاری انجام می دهند. و آنها اطمینان حاصل می کنند که تصاویر آنها با اهداف و اهداف شما مطابقت دارد.

 

4. توجه به جزئیات زمینه

 

شما یک عکاس می خواهید که به همان اندازه که موضوع اصلی را انجام می دهد به تصاویر پس زمینه توجه زیادی کند. اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز در عکس خجالت آور یا خارج از مکان نیست و اینکه رنگ ها و نور به اندازه ممکن در هر اتاق چاپلوسی هستند.

 

5- سواد در مشخصات فنی

 

عکاسان آماتور بر این باورند که اگر فقط یک تلفن را بیرون بکشند و چند عکس بکشند خوب هستند ، سپس بارگذاری کنند. اما عکسهای عالی در املاک و مستغلات نیاز به چیزهای بیشتری دارند.

 

شما یک عکاس می خواهید که اندازه های تصویر را درک کند و با استفاده از لیست آنلاین و تبلیغات یک مجله در ذهن خود عکس بگیرد. این امر به قطعنامه های مختلفی احتیاج دارد ، بنابراین فردی را بخوبی درک کنید که این مسئله را درک کند. یا این کار را با این راهنمای مفید انجام دهید.

 

 

عکاسی در املاک و مستغلات نتیجه می گیرد

 

با عکاسی از املاک و مستغلات مانند چیزی فراتر از یک پس انداز رفتار کنید. برای بلند شدن از بهترین عکسهای ممکن سرمایه گذاری کنید. تفاوت زمان چرخش و قیمت فروش را در حالی که می خواهید اندازه بگیرید.

 

ما می خواهیم شرط بندی کنیم که دقایقی را که به یک حرفه ای به وظیفه اعتماد دارید ، انتخاب کند. و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کامل ، امروز با ما تماس بگیرید.

برچسب ها بازاریابی , فروش ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبلاگ شما می توانید در مورد اخبار رو جهان مانند اخبار علمی - ساختمان - ورزش - تجرات - علمی - تکنولوژی و دیجیتال اخبار را دریافت کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 1,348
  • بازدید کلی : 5,660