loading...
اخبار روز جهان و ایرات
کوپینا بازدید : 55 شنبه 08 آبان 1400 نظرات (1)

Lenovo دو ساعت هوشمند ارائه می دهد ، Lenovo Smart Clock و برادر ارزان تر آن ، Lenovo Smart Clock Essential. ما کوچکتر و مقرون به صرفه تر از این دو را دوست داشتیم زیرا گزینه های آن مطابق نام آن – Basic – با زمان ، آب و هوا و روز به راحتی در یک نگاه از طریق صفحه نمایش LED 4.5 اینچی با روشنایی خودکار به راحتی نمایش داده می شود.

کوپینا بازدید : 56 سه شنبه 04 آبان 1400 نظرات (0)

اگر فکر می‌کنید بهترین ساعت سامسونگ برای شما کدام است، در واقع پاسخ بسیار ساده است. این ساعت سامسونگ گلکسی واچ 4 است. این ساعت با افزودن طراحی ظریف‌تر و معرفی ویژگی‌های جدید مانند تشخیص سقوط، دستاوردهای سلف خود را تکمیل می‌کند. ما به راحتی رتبه برتر را در اینجا گرفتیم، اما ساعتهای بزرگ دیگر سامسونگ نیز وجود دارد.

کوپینا بازدید : 50 جمعه 02 مهر 1400 نظرات (0)

با تکامل وب ، صفحات آن پیچیده تر و پیچیده تر می شوند. با این حال ، مهم نیست چقدر زمان گذشته است ، اولویت همچنان برآوردن نیازهای بازدیدکنندگان است. به همین دلیل است که باید ساختار وب سایت خود را بهبود بخشید.

کوپینا بازدید : 53 جمعه 02 مهر 1400 نظرات (0)

تلاش برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال می تواند چالش برانگیز باشد. به هر حال ، بازاریابی دیجیتال جنبه های مختلف دنیای آنلاین را در بر می گیرد.

کوپینا بازدید : 46 پنجشنبه 01 مهر 1400 نظرات (0)

علاوه بر این ، آنها پایه و اساس برنامه ای هستند که برای کمک به رسیدن به آنجا ایجاد می کنید. متأسفانه ، اکثر مردم استراتژی بازاریابی خود را با این قطعه مهم پازل آغاز نمی کنند. آنها فقط غواصی می کنند ، نه آمادگی واقعی و نه در نظر داشتن یک بازی نهایی.

کوپینا بازدید : 46 چهارشنبه 31 شهریور 1400 نظرات (0)

 نبوده اند. هر سال چندین بار تلاش می شود از طریق ساعت های هوشمند جدید و ردیاب های تناسب اندام به درستی عمل کند. ما نگاهی به برخی از بهترین ساعت های هوشمند موجود می اندازیم ، از جمله جدیدترین مجموعه با Galaxy Watch 4 Classic و هجوم آن به حوزه Wear OS.

کوپینا بازدید : 48 دوشنبه 01 شهریور 1400 نظرات (0)
درست مانند حلقه های الماس که در بازار خرده فروشی خریداری می شود ، ساعت های جدید اغلب پس از خروج از ویترین پیشخوان جواهرات بخشی از ارزش خود را از دست می دهند.
کوپینا بازدید : 42 دوشنبه 01 شهریور 1400 نظرات (0)
دو نکته که هرگز مرا شگفت زده نمی کند. اول ، وقتی مردم ساعت مچی لوکس را از توزیع کنندگان غیر مجاز مانند eBay خریداری می کنند و سپس می پرسند که اصل هستند یا تقلبی. مورد دوم طیف گسترده ای از وب سایت های موسوم به "متخصصان" است که ادعا می کنند راه های تشخیص ساعت جعلی را می دانند ، حتی اگر نمی دانید چگونه یک ساعت جعلی را تشخیص دهید.
کوپینا بازدید : 39 دوشنبه 25 مرداد 1400 نظرات (0)

هابلوت که تازه وارد صحنه تماشا شده است ، با قرار گرفتن در لبه برش طراحی ساعت ، خود را به عنوان یک برند متمایز کرده است. شرکت ساعت سازی سوئیس در سال 1980 تاسیس شد و از آن زمان در تلاش است تا در هر ساعت خود نوآوری ایجاد کند. امروز ، هابلوت در حال ایجاد ساعت های نمادی با الهام از دنیای ورزش است ، از جمله داور بیگ بنگ سال گذشته که برای جام جهانی 2018 ایجاد شده است

کوپینا بازدید : 120 یکشنبه 24 مرداد 1400 نظرات (0)

 برای سالها در سیستم عامل Tizen وجود داشت ، اما همانطور که در Google I / O در سال 2021 مشاهده کردیم ، سامسونگ و گوگل برای انتشار ساعت هایی که بهترین ویژگی های هر دو شرکت را دارند ، همکاری می کنند

کوپینا بازدید : 117 یکشنبه 24 مرداد 1400 نظرات (0)
برای بیش از یک قرن ، رولکس در حال ساخت برخی از بهترین ساعتهای جهان است. یکی از جذاب ترین ها Rolex Milgauss است. مانند بسیاری از ساعت های معروف رولکس ، این مدل نیز بخشی از خانواده Oyster Perpetual است.
کوپینا بازدید : 119 یکشنبه 24 مرداد 1400 نظرات (0)

 نه. اینها در ژاپن و مالزی ساخته می شوند و برخی از Seikos های مارک دار ساخته شده در چین ساخته شده اند. شرقی ها (سومین برچسب سیکو) اغلب در ژاپن ساخته می شوند ، اما باز هم استثناهایی وجود دارد.

کوپینا بازدید : 109 شنبه 23 مرداد 1400 نظرات (0)
زمان همه ما را تغییر می دهد و ساعتی که شما در سالهای گذشته به تن داشته اید ، به همان زیبایی که دارد ، ممکن است دیگر با سلیقه یا شخصیت شما مطابقت نداشته باشد. وقت آن است که یک ساعت لوکس جدید را انتخاب کنید که به روز باشد ، نه فقط با روند مد ، بلکه با جدید شما.
کوپینا بازدید : 107 چهارشنبه 20 مرداد 1400 نظرات (0)

ساعت دیجیتال و ساعت هوشمند. هر دو شبیه هم هستند ، هر دو ویژگی های زیادی دارند و هر دو صفحه LCD دارند. بنابراین ، آیا واقعاً ساعت های دیجیتالی ساعت های هوشمند هستند؟

کوپینا بازدید : 117 شنبه 16 مرداد 1400 نظرات (0)

امروزه مشاغل در حال رشد طیف گسترده ای از استراتژی های بازاریابی و فروش را برای دستیابی به نتایج مطلوب به کار می گیرند. اما هنگامی که تجارت شما بر روی مدل B2B کار می کند ، روند فروش کمی پیچیده تر می شود و شما را مجبور می کند تا به طور گسترده روی تکمیل استراتژی فروش خود کار کنید. درست از نسل سرب تا پردازنده نهایی - روند انتقال از "تقریباً فروش" به یک انجمن بتن ، تحقیقات و منابع زیادی را برای سازمان های B2B می طلبد.

کوپینا بازدید : 105 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)

طراحان با افزودن لمس های شیک و براق ، جذابیت بیشتری نسبت به طرح های اصلی پیدا کرده اند و برخی از شرکت ها ساعت های هوشمند ترکیبی را ارائه می دهند که ترکیبی جذاب از ویژگی های هر دو نوع را ارائه می دهد. در اینجا ، ما نگاه دقیق تری به ساعت هوشمند در مقابل ساعت لوکس می اندازیم ، و به مزایای هر یک می پردازیم.

کوپینا بازدید : 99 سه شنبه 15 تیر 1400 نظرات (0)

اگر به دنبال ساعت مچي مردانه جديد هستيد ، حجم گسترده مارك هاي موجود در آنجا بسيار زياد خواهد بود. بنابراين كدام يك واقعاً مهم است؟ راهنماي ساعت GQ 2021 بيش از 100 مورد مورد توجه شما را شناسايي كرده است: از پوشندگان كوچك انگليسي مانند Vertex و Marloe گرفته تا قدرت هاي سوئيسي مانند Rolex ، Omega و TAG Heuer.

کوپینا بازدید : 101 پنجشنبه 10 تیر 1400 نظرات (0)

ممکن است برخی از مردم بپرسند که خرید رولکس ساب ماررینر دست دوم چه فایده ای دارد ، زیرا می توانید یک محصول کاملاً جدید داشته باشید؟ خوب ، در پایان روز ، همه چیز به عواملی بستگی دارد که شما هنگام خرید بزرگ در نظر می گیرید.

کوپینا بازدید : 82 دوشنبه 31 خرداد 1400 نظرات (0)

این مدل از ساعتهای شیائومی به گونه ای طراحی شده است که البته می توانید زمان کافی را در اختیار شما قرار دهد ، اما همچنین به عنوان یک مانیتور ضربان قلب عمل می کند زیرا می تواند مقداری از داده های شخص را هنگام ورزش ضبط کند. این صفحه نمایش لمسی LCD رنگی دارد. دارای کرونومتر ، زنگ هشدار و همچنین دارای یک تایمر است ، علاوه بر این ، امکان دریافت تماس ، پیام کوتاه و مدیریت برخی از شبکه های اجتماعی را فراهم می کند و مورد آن Corning Gorilla ساخته شده از 2.5 شیشه است.

کوپینا بازدید : 36 چهارشنبه 26 خرداد 1400 نظرات (0)

ساعت های دیجیتال مانند گذشته نیستند.یک ساعت دیجیتالی رده بالا در واقع همان چیزی است که همه را شروع کرده است. همه یکی را می خواستند ، اما آنقدر انحصاری بود که هیچ کس توانایی خرید آن را نداشت.

کوپینا بازدید : 43 سه شنبه 25 خرداد 1400 نظرات (0)

پیشنهاد میکنم حتما به سایت مراجعه کنید و از آنجا برای انتخاب بهترین ساعت اقدام کنید.دست های مدل باتوم بلند و مستقیم هستند و این سبک از دست ها می تواند به یک نقطه ، یک لبه گرد یا گوشه های تیز ختم شود

کوپینا بازدید : 26 شنبه 22 خرداد 1400 نظرات (0)

اگر به دنبال یک راهنمای خوب و دقیق برای لیست بهترین ساعت های هوشمند هستید ، این راهنمای خرید ساعت هوشمند به شما کمک می کند تا با توجه به بودجه خود بهترین محصول را خریداری کنید.

کوپینا بازدید : 28 یکشنبه 21 دی 1399 نظرات (0)

ساعت‌هایی که از صفحه‌های بزرگ و رنگی برخوردار می‌باشند, غالباً زودتر از دیگر گونه‌های دیگر شارژشان تمام می‌شود و شما می‌بایست به‌طور متوسط هریک روز در میان باتری آن را شارژ نمایید.

کوپینا بازدید : 36 چهارشنبه 17 دی 1399 نظرات (0)
95 اینچی است.شیائومی اولین نسل از دستبندهای هوشمند خود را در ژوئیه 2014 معرفی کرد.ساعت های کمتر از 50 دلار از صفحه نمایش قدیمی استفاده نمی کنند و یا از یک سو امکانات بهداشتی را برای شما فراهم نمی کنند ، اما شیائومی همیشه ثابت کرده است که باز است. 
کوپینا بازدید : 38 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

اگر می خواهید ساعت های سفارشی با زیبایی طراحی شده باشند ، دیگر به دنبال این نباشید زیرا Undone Watches شما را تحت پوشش قرار داده است.Undone از زمان راه اندازی در سال 2014 ، ساعتهای با سفارش و با کیفیت تولید می کند.تعادل بین شخصی سازی و دسترسی ایجاد کنید و آنها توانستند این چشم انداز را برجسته کنند.Undone Watches با تعهد خود به رضایت کامل مشتری ، اولین سفارشی ساز جامع ساعت سفارشی جهان را ایجاد کرده است.

کوپینا بازدید : 36 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)

بسته به قیمت ساعت های دیجیتال می توانید متناسب با سلیقه و نوع سبک خود محصولات مختلفی را انتخاب کنید.انواع ساعت های دیجیتالی برای خرید مطابق با سلیقه شماساعت ورزشی یا دیجیتال ورزشی ساعت دیجیتال لوکس.

کوپینا بازدید : 24 سه شنبه 18 آذر 1399 نظرات (0)

تولیدکنندگان سالهاست که در سیستم های خنک کننده رایانه ای و سایر کاربردها از مس و آلومینیوم استفاده می کنند. اما گاهی اوقات ترکیب این مواد معدنی به دلیل خواص عناصر آنها عملکرد کاملی ندارد.

کوپینا بازدید : 27 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)

امروزه قانون نانوشته برای پوشیدنی های دست پوش به دو قسمت ساعت های هوشمند و دستبندهای بهداشتی تقسیم شده است. مچ بندهای بهداشتی اغلب با حسگرهای متنوعی برای کمک به کاربران در اندازه گیری عوامل سلامتی به بازار عرضه می شوند.

کوپینا بازدید : 29 چهارشنبه 05 آذر 1399 نظرات (0)

گوگل در طول سال های فعالیت خود لیستی از خدمات محبوب و مفیدی را ارائه داده است که بسیاری از کاربران روزانه از آنها استفاده می کنند. این خدمات شامل سرویس هایی مانند YouTube ، موتور جستجوی Google ، Gmail و موارد مشابه است.

کوپینا بازدید : 28 چهارشنبه 05 آذر 1399 نظرات (0)

کارشناسان پیش بینی می کنند 2020 سال پوشیدنی باشد و بر اساس این پیش بینی ها ، شرکت های بزرگی نیز وارد این بازار شده اند. حال هواوی ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند ، تصمیم گرفته است تا با ساعت هواوی وارد این بازار نوپا و رقابتی شود.

کوپینا بازدید : 24 شنبه 01 آذر 1399 نظرات (0)

سامسونگ از نسل جدید ساعت هوشمند خود بر اساس سیستم عامل Tizen رونمایی کرد. Gear Sport نسل جدیدی از ساعت های هوشمند برای این شرکت کره ای است که با استفاده از فاکتور بسیار مشابه Gear S3 وارد بازار شده است.

کوپینا بازدید : 33 چهارشنبه 28 آبان 1399 نظرات (0)

وسترن دیجیتال با رونمایی از چندین درایو مضمون Black Ops سری درایوهای بازی سیاه خود را گسترش داده است. این کار با نسخه های ویژه درایوهای P10 و P50 و همچنین حافظه کاربر SN850 با رابط PCIe 4.0 انجام می شود.

 

کوپینا بازدید : 30 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

طبق آخرین تحقیقات TrendForce پس از کینگستون ، ADATA همچنان در آسیا رتبه دوم و در تولید کنندگان SSD با سهم بازار در رتبه دوم قرار دارد و سهم بازار خود را در سال 2019 افزایش می دهد.


کوپینا بازدید : 25 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

این روزها دستبندهای سالم از جایگاه بالاتری برخوردار هستند و جزئی از زندگی مردم شده اند. ما ممکن است از وجود آنها و نقش موثر آنها در سلامتی آگاهی نداشته باشیم.


تعداد صفحات : 3

درباره ما
در این وبلاگ شما می توانید در مورد اخبار رو جهان مانند اخبار علمی - ساختمان - ورزش - تجرات - علمی - تکنولوژی و دیجیتال اخبار را دریافت کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 283
  • بازدید سال : 1,628
  • بازدید کلی : 5,940